13.04.2018

Influencer-samenwerkingen MGA in de schijnwerpers

Voor MGA Entertainment, gingen we de afgelopen maanden heel wat samenwerkingen met influencers aan om producten te promoten. Om de jonge doelgroep aan te spreken, gingen we hiervoor op zoek naar enkele (jonge) YouTubers/influencers om het speelgoed in de juiste context onder de aandacht te brengen.

De producent van kinderspeelgoed heeft onder andere merken als L.O.L. Surprise!, Glam Goo en Nail-a-Peel onder zich, allemaal merken die de afgelopen tijd wel aan bekendheid hebben gewonnen. Denk maar aan de slijm hype en de L.O.L.-rage op de speelplaats van heel wat lagere scholen.

Voor Glam Goo werkten we onder andere samen met Annelien Coorevits, JustJade, Stien Edlund en Dounia Wereld. Zij gingen aan de slag met het voorgemaakte slijm dat naar eigen voorkeur aan te passen is door geur, kleur en glitters toe te voegen.

Voor L.O.L. Suprise! werkten we ondermeer samen met Tanja Dexters, Morgane Eyletten en Louloutje xx. Deze bollen waarin je laag per laag een verrassing vindt, bevatten schattige kleine poppetjes die je kan verzamelen. Per laag krijg je hints over welk poppetje er vanbinnen zal zitten of accessoires die bij het figuurtje horen.

Geslaagde campagnes die mooi bereik hebben opgeleverd!

Bron: MGA